ANGLÈS: L’ALUMNAT DE 1R DE PRIMÀRIA ENS EXPLICA EN ANGLÈS LES SEVES PREFERÈNCIES A L’HORA DE MENJAR. NO T’HO PERDIS.

Un dels objectius de les sessions de mig grup de llengua anglesa és que l’alumnat pugui practicar molt la part oral d’aquesta llengua. Amb un nombre tan reduït d’alumnes, tothom hi pot participar tantes vegades com ho desitgi i podem treballar vocabulari i estructures més complexes que en grup sencer seria més complicat. Un altre dels objectius en aquestes edats és fer èmfasi en la adquisició de la fonètica anglesa de manera que l’alumnat assoleixi així una bona pronuncia.

Per fer tot això que expliquem, al final de cada projecte, les i els alumnes expliquen el seu projecte tot utilitzant els recursos lingüístics que han interioritzat prèviament. En aquests vídeos us portem una mostra d’un dels projectes que han desenvolupat els infants dels grup de 1r de primària, els àpats i el menjar. Com sempre, no només es treballa l’apartat de vocabulari, sinó que l’alumnat també aprèn les estructures lingüístiques necessàries per poder expressar-se tal i com ho farien en un context real i sobretot sempre donant molta importància a la correcció fonètica.

Com sempre, us recomanem que apugeu el volum del vostre dispositiu. Esperem que us agradi!