A L’ESCOLA TREBALLEM AMB PICTOGRAMES PER A FACILITAR L’APRENENTATGE DELS INFANTS

A l’escola, amb suport de la SIEI, treballem amb pictogrames i facilitem l’aprenentatge i anticipació de tasques dels nens i de les nenes donant la informació també de manera visual.
Els pictogrames són signes clars i esquemàtics que representen un objecte real, figura o concepte.
És un recurs comunicatiu de caràcter visual que facilita la comprensió del món i dels missatges de l’entorn tot ajudant a l’infant a organitzar-se mentalment. Són un sistema alternatiu i augmentatiu de la comunicació per a infants que ho necessiten.
A les aules i a molts dels espais comuns de l’escola, la presència dels pictogrames són una mesura universal de comunicació que beneficia a tot l’alumnat.

Fotos: SIEI