SEGONA EDICIÓ DE CINEASTES A L’ESCOLA: LA MARGA ALMIRALL VISITA L’ESCOLA

El passat dilluns 31 de maig vam celebrar a l’escola la segona edició de “Cineastes a l’escola” amb la visita de la realitzadora i muntadora Marga Almirall.

Aquesta activitat és fruit de l’aliança educativa que l’escola té amb La Filmoteca de Catalunya gràcies al programa Aliances Magnet.

La Júlia Betrian, referent dels serveis educatius de la Filmoteca de Catalunya, va organitzar la visita i els infants de 6è van poder realitzar preguntes a la cineasta. Aquests infants preparen un curtmetratge sobre el seu pas per l’escola i tenien moltes preguntes i dubtes sobre el procés de creació d’un curtmetratge. Van preparar les preguntes i la Marga Almirall va ser molt amable donant resposta a totes elles. Els infants van gaudir escoltant com ella tria les imatges o com les crea. Va portar una càmera de filmar del seu avi i una llibreta amb notes de la seva àvia. Totes dues coses li van inspirar en els seus treballs. L’emoció és un gran ingredient a l’hora de fer cinema.

L’acte va comptar amb la presència dels infants de 5è i de 6è, d’una representació de l’AFA, del regidor d’educació de d’Ajuntament Víctor García, de la Sílvia Zurita i de la Montse Dalmau del programa Magnet i de l’Albert García del Centre de recursos de Rubí-Castellbisbal.

Fotos: Activitats Magnet