OMBRES XINESES A CICLE INICIAL: EL PROJECTE MAGNET A L’ESCOLA!

Aquest any, la nostra escola ha tornat a gaudir d’activitats basades en el cinema gràcies al projecte Magnet i a l’aliança amb la Filmoteca de Catalunya.

A les aules de cicle inicial, les nenes i els nens han fet tot un seguit de tallers per aprendre a fer ombres xineses d’una manera més professional. Cada aula ha triat una temàtica per a la realització de les ombres: el nom de la classe, una cançó, un poema…

Durant el mes de maig han dut a terme tot el procés de creació. Han gravat el so, han pensat i dissenyat el decorat, s’han organitzat en grups, han assajat la posada en escena i, finalment, han fet el rodatge de les ombres. Una feina molt entretinguda i  creativa que els ha permès endinsar-se una vegada més en el món del cinema: ombres creades per a animar històries amb  teatre.

No us podeu perdre el resultat final…Un resultat de pel·lícula!