Una visita molt especial a 1r i 2n

El curs passat els/les alumnes de 2n vam contactar amb la Núria Mor antiga alumna de l’escola, que actualment viu a França. Aquest curs des de la classe de 1r també han començat un intercanvi de cartes amb ella. Després d’un any compartint cartes finalment l’hem pogut conèixer en persona. La Núria que té 97 anys ha vingut des de França a visitar-nos i ens ha explicat vivències i anècdotes de quan ella anava a l’escola. Ha sigut un regal molt bonic pels nens i nenes de primer i segon.

1. Verónica

Em sembla molt bona idea poder compartir experiències intergeneracionals. Els valors que es transmeten en aquestes trobades tenen un valor incalculable. Moltes gràcies!