COLLIM OLIVES

Els nens i nenes d’ infantil han anat a collir olives de l’olivera que tenim al patí de l’escola.

Com que no arriben a agafar-les totes, busquen i troben com fer-ho.

Un cop recollides les posem en un pot.

Les tenim 10 dies en remull amb aigua, per llevar-lis l’amargor. Els encarregats de fer-ho són els Ratpenats (P5) i els Nonoms (P4).

Cada dia els canviem l’aigua i en posem de nova. Un cop han passat els dies, les olives estan preparades pel següent pas.

Tots els nens i nenes d’infantil ens reunim per afegir els ingredients que han recollit del pati de l’escola, (romaní, farigola, sal i aigua).

Afegim els ingredients  per proporcionar bon sabor.

I… esperem 3 mesos per poder tastar-les.

1. Montse Garcia Bellet

Quan els meus fills venien a l’escola no hi havia cap olivera es per això que quan va acabar la primària en Pau el petit vàrem decidir que teníem que regalar alguna cosa a l’escola que perdures i que poguessin gaudir les properes generacions i també que quedes un testimoni de que els germans Anna i Pau Caparrós en aquesta escola varen aprendre molt mes que a escriure i a fer sumes, varen ser feliços i ho noto quan amb 31 i 27 anys en parlen sovint de l’escola, jo com a mare també vaig aprendre moltes coses en aquesta escola, un temps important a la meva vida. Quan he vist les fotos dels nens amb la Silvia i l’olivera m’he emocionat pensant que potser es l’olivera Caparrós, que segueix aquí per gaudir-la. Jo he gaudit de les fotos dels nens, de les olives i del somriure meravellós de la Silvia que es el de sempre, que un homenot de 27 anys que va estar amb ella a P3 et digui que va ser una mestra especial vol dir alguna cosa.
    Un cistell ple de petons

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *