Equip directiu

EQUIP DIRECTIU
Director: Pol Moreno

Perfil i trajectòria professional:

Pel que fa a la meva trajectòria professional, voldria destacar la meva implicació constant en aquest centre des de l’any 2007. Durant aquest temps, he assumit diverses responsabilitats, com ara les de coordinador d’esports, coordinador d’informàtica i coordinador de cicle i pedagògic, entre altres. Actualment, ocupo la posició de director des de fa set cursos consecutius, iniciant en el 2016, amb una avaluació positiva al finalitzar el mandat el 2021.

La meva formació acadèmica m’habilita per impartir classes en anglès, educació física i primària, oferint una perspectiva multidisciplinària en el meu desenvolupament professional. A més, destaco la meva participació en la formació de la funció directiva del Departament el 2016, la seva actualització el 2023 i la realització del curs de Funció Directiva i Lideratge Pedagògic de la fundació “LaCaixa”.

Estic compromès amb l’excel·lència educativa i la millora contínua, emocional i pedagògica, aspectes que donen suport al meu rendiment en el rol directiu.

Cap d’Estudis: Miriam Luque

Perfil i trajectòria professional:

La meva trajectòria professional en aquest centre s’inicia l’any 2005 i continua fins a l’actualitat. Durant aquest període, he ocupat diverses posicions de responsabilitat, incloent-hi la coordinació de cicle i de Primària, i actualment sóc Cap d’Estudis des del 2022.

La meva formació em capacita per a impartir classes d’anglès i de primària, habilitat que he anat perfeccionant mitjançant diverses formacions complementàries Externes i del Departament d’Educació. A més, voldria destacar el perfil d’Atenció a la diversitat obtingut amb la meva trajectòria professional.

Desitjo destacar el meu compromís amb el projecte educatiu de l’escola, amb l’objectiu de fomentar valors com l’esforç, l’empatia, l’equitat i la col·laboració, així com aspectes pedagògics centrats en la innovació, la creativitat, la reflexió i la crítica.

Secretària: Loli Rodríguez

Perfil i trajectòria professional:

Fent referència a la meva trajectòria professional, des del curs 2006-07 m’he dedicat a impulsar la millora educativa del centre. Durant aquest període, he assumit diverses responsabilitats, incloent-hi la coordinació amb centres d’Educació Especial i la funció de Secretària de l’Equip Directiu des del 2016.

La meva formació em proporciona les capacitats necessàries per a desenvolupar tasques de tutoria i Pedagogia Terapèutica, i estic constantment en procés de formació per millorar les meves competències professionals. Cal destacar la realització del curs de Funció Directiva i Lideratge Pedagògic de la fundació “LaCaixa”.

Finalment, vull subratllar el meu compromís ferm amb l’escola, impulsant diversos aspectes com la competència digital, l’enfoc sistèmic amb l’alumnat d’Educació Especial i la cura del benestar, tant emocional com pedagògic.