CHIRIGOTA TALENT SHOW 2021

El professorat de secundària no ha volgut deixar sense Carnestoltes a l’alumnat, i per aquest motiu va idear un format “festiu” que complís amb els requeriments dels grups estables però garantís també la diversió i alegria d’aquesta festa. Els nostres alumnes han preparat des de les matèries de llengua, música i educació física aquestes chirigotes mediambientals i els professors les han convertit en un autèntic programa de talents. Aquest és el resultats!  Esperem que gaudiu d’una bona estona carnavalera! Enhorabona a tots els grups per la seva gran implicació i al professorat per la feinada! Estem segurs que el proper any hi haurà segona edició millorada i amb més sorpreses…..

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *