PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR: CALENDARI I SOL.LICITUD

(CLIQUEU EL LOGO DEL DEPARTAMENT PER A MÉS INFORMACIÓ)Departament d'Educació

SEREM INSTITUT ESCOLA EL CURS 19-20!

+INFORMACIÓ

CONCERT DE PRIMAVERA

Per acabar el segon trimestre, els nens i les nenes de 3r fins a 4t, han fet el concert de Primavera a l’Ateneu de Sant Celoni, obert a les famílies. Ho han fet molt i molt bé! Us deixem unes imatges dels diferents grups.

MONTQUÍMIC

El passat dimecres 3 d’abril els nens i les nenes de 3r van participar a les 2a edició del Montquímic. El projecte Montquímic busca promoure el procés d’ensenyament-aprenentatge de la química des de metodologies experimentals que generin un aprenentatge més significatiu i motivador per l’alumnat i els potenciïn el gust per la química.

SORTIDA P-3 CAN BOSC

El dimecres 20 de març els nens/es de P-3 hem anat d’excursió a Can Bosc. Hem pogut veure i gaudir dels diferents animals: cavalls, ponis, cabres, conills… i de l’entorn natural de la granja. Mireu que bé que ens ho hem passat!!!

• Llegeix més»

VISITA DE L’ESCRIPTOR RICARDO ALCÁNTARA

El passat dilluns 25 de març va venir en Ricardo Alcántara, reconegut i premiat escriptor de literatura infantil i juvenil. Els nens i les nenes de 2n li van poder fer moltes preguntes sobre la seva vida i obra que ell va respondre molt amablement. Ens ho vam passar molt bé!

Tallers a Cicle Superior

Seguim treballant la setmana de l’Ecopallerola, on tractem un tema tant important com és l’ecologia mundial i tot el que l’envolta. Els alumnes de Cicle Superior, hem realitzat tallers per veure diferents aspectes.

Per una banda, veure la importància de les plantes i la vegetació al nostre planeta i per això, hem reutilitzat una samarreta vella i una ampolla de plàstic. El taller, ha consistit en tallar la samarreta de tal manera, que fent una sèrie de nusos ens serveixi per a penjar un test, fet amb el cul de l’ampolla de plàstic. Tot material reutilitzat, per acabar plantant una planta i que pugui créixer.

L’altre taller, ens ha servit per veure com estem contaminant el món, des de la contaminació de l’aire, la lumínica, la de la quantitat de plàstic…i per fer-ho, després de veure i conèixer el tema, hem pintat uns mapes perquè quedi tot ben reflectit.

Els nens i nenes ho han fet molt bé i cada cop som més conscients de la importància de cuidar el planeta.

TALLERS DE JOCS A CICLE INICIAL

Avui a cicle inicial hem creat jocs aprofitant material reciclat. Hem construït:

• Bitlles
  • Anelles
  • Memory
  • 3 en ratlla
  • Encistella el tap
  • Dona de menjar al conill

I també hem fet un taller per decorar caixes per guardar els jocs.

Mireu que bé ens ho hem passat!

SETMANA TEMÀTICA ECOPALLEROLA

Avui hem inaugurat la Setmana Temàtica amb una actuació del Mag Xec.

Els nens i nenes de 4t han fet el pregó del Carnaval i els de Cicle Inicial han preparat les consignes de Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Ha arribat el rei Carnestoltes, us deixem un resum de les seves consignes per tal de que les aneu preparant al llarg de la setmana.

Setmana Temàtica ECOPALLEROLA

Aquest proper dilluns 25 de Febrer comença la Setmana Temàtica i de Carnestoltes al Pallerola.

Com bé sabeu és una setmana molt especial a l’escola i els nens i nenes la viuen amb molta intensitat.

Us desitgem una bona setmana, plena de nous aprenentatges i molta gresca.

DIA PER LA PAU

El dimecres 30 de GENER, tots els nens i nenes de Primària de l’escola Pallerola, hem participat a l’activitat organitzada pel dia per La Pau, conjuntament amb les altres escoles del municipi.

Aquí teniu el vídeo!