JORNADA DE PORTES OBERTES      SEREM INSTITUT ESCOLA EL CURS 19-20!

DIJOUS 21 DE MARÇ                                    +INFORMACIÓ

MATÍ: 9:30
                           TARDA: 15:15

DIA PER LA PAU

El dimecres 30 de GENER, tots els nens i nenes de Primària de l’escola Pallerola, hem participat a l’activitat organitzada pel dia per La Pau, conjuntament amb les altres escoles del municipi.

Aquí teniu el vídeo!

BON NADAL I FELIÇ 2019

Des de l’Escola Pallerola us volem desitjar unes Bones Festes! Enguany ho fem amb la Postal de Nadal de l’Ajuntament de Sant Celoni, amb el dibuix guanyador del concurs de la nostra alumna Paula Sánchez, a qui aprofitem per a felicitar-la!

Bon Nadal i Feliç 2019!

Anem a la ràdio!!!

Dimecres 12 de desembre, els alumnes de 4t B vam anar a gravar un programa als estudis de ràdio Sant celoni. Ens va agradar molt l’experiència! Us deixem una foto i l’enllaç perquè ens escolteu!! Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!

CASTAWEEN

Tot i la pluja, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam celebrar la Castaween!!!
En breu, us penjarem un recull d’imatges dels millors moments i activitats:  túnel del terror, tallers per classes, tastets intercicle, ….
Una jornada TERRORÍFICAMENT FANTÀSTICA!!!

CASTANYADA PASSADA PER AIGUA!

Degut a la pluja d’avui no podrem torrar les castanyes ja que tenim els patis molls i no es pot fer foc. Els nens i nenes d’Infantil i de Cicle Inicial rebran la visita de la Castanyera. També faran una mica de festa a la classe,… Llegeix més»