AVALUACIÓ 2N TRIMESTRE

Benvolgudes famílies:

El Departament d’Educació està treballant aquests dies per tal de donar instruccions als centres educatius sobre com procedir en relació a l’avaluació de l’alumnat i entrega dels informes del segon trimestre. A hores d’ara encara no hem rebut cap comunicació oficial, per tant seguim a l’espera de rebre-la. Tan bon punt ens comuniquin com procedir en relació a l’entrega d’informes us ho farem saber.

Equip Directiu IE Pallerola.

TASQUES RECOMANADES

Benvolgudes famílies!

Degut al període de confinament actual i seguint les recomanacions del Departament d’Educació, l’Institut Escola Pallerola ha proposat una sèrie de tasques i recomanacions per als seus alumnes de Primària. Els alumnes de Secundària seguiran treballant a través de la plataforma Moodle i Google Classroom.

Tots els nostres nens i nenes tenen un correu electrònic d’escola que us vam facilitar. És accedint a aquest correu a través de Google (posant l’usuarI i la contrasenya)  on podran tenir accés a la carpeta del DRIVE anomenada “TASQUES RECOMANADES”. Aquesta carpeta es trobarà sempre a “compartit amb mi” i recomanem situar-la a “La meva unitat”.

Totes les tasques que hi trobareu són recomanacions, per tant en cap cas aquestes activitats estan considerades com a lectives i per tant no són avaluables.

Us deixem enllaços amb la informació que ha publicat el Departament

RECOMANACIONS DEPARTAMENT

CENTRES EDUCATIUS EN LÍNIA

JORNADA PORTES OBERTES VIRTUALS 1r d’ESO

Davant l’anul·lació de la jornada de portes obertes, a causa de la situació excepcional que estem vivint aquests dies, l’equip docent de 1r d’ESO no volia deixar passar l’oportunitat de què les famílies de l’Institut-Escola veiessin com treballem al Pallerola.

És per aquest motiu que hem preparat tot un seguit de presentacions i vídeos mitjançant els quals podreu entrar, encara que sigui virtualment, una estona dintre de les aules de l’ESO i viure de primera mà com aprenen els vostres fills/es.

A continuació trobareu un tastet del que hem viscut durant aquest primer curs inaugurant la secundària al Pallerola, i també una petita mostra de com treballem i les activitats que es fan en algunes matèries.

Esperem que us agradi i ho gaudiu tant com ho hem fet nosaltres aquests mesos!!

RECULL DE MOMENTS DEL CURS

QUÈ OPINEN ELS NOSTRES ALUMNES?

COM TREBALLEM A PROJECTES?

COM TREBALLEM A ANGLÈS?

COM TREBALLEM A CASTECAT?

AL TALLER DE TECNOLOGIA, JA T’HO FARÀS!

AL TALLER DE CIÈNCIES, EXPERIÈNCIES CIENTÍFIQUES!

VOTACIONS CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA (1er d’ESO)

Obrim les votacions al concurs de fotografia matemàtica de 1er d’ESO.

Heu de visualitzar les fotografies a la següent carpeta i valorar les que trobeu més originals pel que fa al nom i la seva relació amb les matemàtiques:

En acabat, voteu les 3 opcions que us agradin més… Llegeix més»