PLA D’ORGANITZACIÓ PER A L’OBERTURA AL SETEMBRE / CURS 20-21

Accés al document >>>> PLA OBERTURA CURS 20-21 INSTITUT ESCOLA PALLEROLA <<<<
Aquest document és el pla que hem dissenyat des de l’Institut Escola Pallerola per tal de poder retrobar-nos al setembre en un nou curs escolar 20-21 que ens obliga a prendre un conjunt de… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us fem a mans de la informació i documentació relativa a la sol·licitud de les beques menjador per al curs vinent.

El període de sol·licitud és del 13 al 24 de juliol a l’Àrea de Comunitat de l’Ajuntament de Sant Celoni (cal cita prèvia).

Full informatiu beques menjador curs 2020-2021

Sollicitud 2020-2021

Autorització acces dades ajuts socials 20-21

Carta de compromís_ famílies ajuts menjador escolar 2020-21

CURTMETRATGE SUPERACIÓ PERSONAL

La Judit és una alumna de 1r d’ESO que va néixer amb hipoacusia profunda bilateral. Aquest final de curs ens ha regalat un curtmetratge amb el que ens ha emocionat. Ella i la seva mare ens expliquen la seva història, des del seu naixement fins que van descobrir que no podia escoltar. La Judit amb tan sols 12 anys ens deixa clar que els límits ens els marquem nosaltres mateixos. Tot un model a seguir i molt a aprendre dels alumnes que ens envolten. Gràcies Judit per la lliçó que ens has transmès.