Primària

Comunitat de mitjans i mitjanes

L’inici d’aquesta comunitat correspon a l’entrada a l’educació primària. En ella, preservem la idea del joc com a motor d’aprenentatge. És a partir del mateix que els infants desenvoluparan diferents estratègies per iniciar-se en un treball més abstracte a través del codi escrit i del codi numèric.

Els diferents ritmes de maduració marcaran el camí dels vostres fills i filles i, és per això que, els racons, els ambients i les diferents situacions d’aprenentatge partiran del treball en petit grup o gran grup on l’aprenentatge esdevingui compartit.

La llengua estrangera s’entoma a partir de la llengua oral. I és mitjançant jocs de taula, Arts and Craft, Project i science on es dona aquest aprenentatge.

Comunitat de grans

Entenem aquesta etapa educativa com aquella en què podem apropar al nostre alumnat en situacions, qüestions i problemes reals de la vida quotidiana perquè puguin assolir de manera competencial uns aprenentatges que responguin als principals desafiaments que haurà de fer front al llarg de la seva vida.

A partir de 4t de primària entomem propostes de treball més guiat i globalitzat donat que és el moment en què la maduració de l’infant permet entomar nous projectes educatius que requereixen habilitats més concretes.

Partim del treball cooperatiu i les noves tecnologies i ho enfoquem a les diverses situacions d’aprenentatge com els projectes, les capses d’aprenentatge o els racons on potenciem el desenvolupament de les diferents competències.

La llengua estrangera l’entomem amb el project i alhora s’inicien en els corners on a part del vessant oral, l’escriptura en llengua anglesa pren més importància.