Barem provisional

Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: a partir del 19 d’abril

Després de rebre les sol·licituds de preinscripció, els centres estudien totes les peticions rebudes, i un cop comprovades publiquen la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional. Aquesta informació també es pot consultar a les oficines municipals d’escolarització i, de manera individual, en aquest web.

Per consultar la informació necessites:

Document identificador (DNI, NIE, NIF o passaport)

De la persona que ha fet la sol·licitud de preinscripció.

Número d’identificador

Codi que s’assigna a cada alumne o alumna quan es matricula per primera vegada en un centre educatiu del sistema educatiu de Catalunya.

Codi sol·licitud

Codi amb xifres i lletres que identifica la sol·licitud de preinscripció, un cop aquesta s’ha tramitat, i que s’especifica en el resguard de la preinscripció

També podeu consultar la llista anonimitzada de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional aquí

Període per presentar reclamacions: del 20 al 26 d’abril

• Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació. En la consulta individual trobaràs l’enllaç per presentar-la.
  • Si no pots accedir a la consulta individual o no trobes la sol·licitud a la llista amb la puntuació provisional pots adreçar-te al centre o a l’oficina municipal d’escolarització per demanar informació. També pots presentar una reclamació mitjançant els següents accessos, en funció del tipus de sol·licitud de preinscripció utilitzada: