El passat dijous 28 de novembre els delegats i delegades van fer arribar a la direcció del centre i de l’empresa de menjador “Fundesplai” els seus neguits, propostes i demandes.
Aquesta iniciativa va sorgir de la reunió trimestral amb els delegats i delegades a la qual van sortir preguntes i demandes sobre el funcionament de menjador.
A la reunió van assistir:
- Un delegat o delegada de cada classe.
- Un secretari o secretària de cada classe.
- La directora del Centre
- El coordinador del menjador
- Directora general de gestió i serveis de Fundesplai.
La reunió es va desenvolupar en un ambient molt agradable, on els/les alumnes van recollir i prendre nota dels acords presos per tal de fer-los arribar a les tutories.
A l’inici de la reunió es va nomenar una secretària que va recollir acta del desenvolupament, en aquests cas aquest càrrec el va portar a terme la delegada de 6è B.
Els / les alumnes van fer demandes de diferent tipus:
- Menús : els/les alumnes van fer algunes demandes sobre els menús.
- Organització del temps de lleure
- Projecte d’autonomia al menjador.
Des de l’Equip Directiu volem felicitar als delegats i delegades per la seva implicació i pel desenvolupament de la reunió que va transcórrer en un ambient molt agradable.