Reunió dels alumnes delegats i delegades amb la Direcció de l’Escola i l’empresa del Menjador Escolar

El passat dijous 28 de novembre els delegats i delegades van fer arribar a la direcció del centre i de l’empresa de menjador “Fundesplai” els seus neguits, propostes i demandes.

Aquesta iniciativa va sorgir de la reunió trimestral amb els delegats i delegades a la qual van sortir preguntes i demandes sobre el funcionament de menjador.

A la reunió van assistir:

• Un delegat o delegada de cada classe.
  • Un secretari o secretària de cada classe.
  • La directora del Centre
  • El coordinador del menjador
  • Directora general de gestió i serveis de Fundesplai.

La reunió es va desenvolupar en un ambient molt agradable, on els/les alumnes van recollir i prendre nota dels acords presos per tal de fer-los arribar a les tutories.

A l’inici de la reunió es va nomenar una secretària que va recollir acta del desenvolupament, en aquests cas aquest càrrec el va portar a terme la delegada de 6è B.

Els / les alumnes van fer demandes de diferent tipus:

• Menús : els/les alumnes van fer algunes demandes sobre els menús.
  • Organització del temps de lleure
  • Projecte d’autonomia al menjador.

Des de l’Equip Directiu volem felicitar als delegats i delegades per la seva implicació i pel desenvolupament de la reunió que va transcórrer en un ambient molt agradable.