LA IAIA DEL MAX I LA MARE DE L’ONA ENS VISITEN

La Irene, és la iaia del Max Chiva, i llevadora.

L’Edurne, és la mare de l’ Ona, que segur que ja sabeu que està embarassada.

Aquest dilluns la Irene i l’ Edurne ens han visitat .

La Irene, ens ha explicat com està el fetus dins la panxa de la mare,  que és la “corda o la “cua “ que veiem i no sabíem què podia ser. És el cordó umbilical per on menja el fetus, i després ens queda el melic.

L’ Edurne ens ha ensenyat la seva panxa, ens ha senyalat  on estaven els fetus, perquè són dos !! Ens ha explicat que es mouen i a vegades fan una mica de mal .

La Irene portava un aparell per poder escoltar el cor dels fetus, ha estat una mica complicat , però al final els hem pogut escoltar.

I els nostres Esquirols, atents, amb els ulls ben oberts, escoltant les explicacions de la Irene i l’ Edurne !!!

Gràcies, gràcies, moltes gràcies Irene i Edurne !!

*si feu click a sobre de la foto s’obre la galeria d’imatges.

Esquirols, Gemma, Txell  i Carmina