APRENEM A FER MITJÀ

Com cada dos anys, els alumnes i les alumnes de cicle mitjà aprenem a fer mitja. Comptem amb la col·laboració de mares i àvies que cada setmana ens han vingut a ajudar i ens han acompanyat. Amb quina paciència han dedicat aquestes hores de la tarda dels dimecres!

A poc a poc s’han anat veien els progressos amb les agulles i hem acabat fent una serp de coloraines molt divertida.

Com agraïment, els hi hem preparat una festa de comiat amb pastissos de xocolata i llimonada feta per nosaltres. També hem comprat uns regalets i els hi hem fet unes targetes amb dedicatòries. Elles han estat molt contentes, però nosaltres encara més, perquè hem tingut l’oportunitat de compartir aquestes estones amb elles. Moltes gràcies!