Els Esbarzers, a Ràdio Santpedor aquest diumenge

Ahir dijous els/les alumnes de la classe dels Esbarzers varen participar en la gravació de l’ espai El gronxador, un programa de Ràdio Santpedor en què participen les escoles del poble veí i la nostra escola. img_9807La Noemí, concentrada, en un moment de la gravació mentre el Biel es mira la pantalla on tot queda enregistrat.

El programa que es va gravar ahir gira al voltant d’una entrevista que els Esbarzers fan a les monitores del menjador, la Montse Baraldés i l’Ester Rico, a qui des d’aquí volem agrair la seva aportació i col.laboració amb els Esbarzers. Qui condueix el programa és la Marta Berna, que va venir a l’escola a gravar i que coneix a molts dels alumnes per la seva participació en els casals d’estiu dels darrers anys.

img_9808La Noemí, el Biel i el Josep en un altre moment de treball amb la Marta Berna.

Podreu escoltar el programa aquest diumenge, 22 de gener, a les 12:00h. a Ràdio Santpedor sintonitzant el 90.0 FM. També trobareu la gravació del programa a la pàgina web www.santpedor.net, dins l’apartat El Gronxador.