JA TENIM NOM!!

Els nens i nenes de primer ja tenim nom. A casa, amb les nostres famílies, vam buscar noms relacionats amb el nostre entorn. Podien ser noms de plantes, animals, antics oficis, llocs,…del nostre entorn. En vam portar un munt i vam haver d’escollir els que ens agradaven més. Va ser molt difícil, perquè tots eren molt bonics!!! Cadascú de nosaltres va escollir un nom i vam votar. Va guanyar el que va tenir més vots, que va ser el nom de LES ALZINES. Ens va agradar molt i ara ja ens poden cridar pel nostre nom… Mireu quina foto més bonica ens vam fer al costat d’una alzina!!