POSEM-HI TOTES LES VEU! 👩‍🦰👵👩🏿👮‍♀️👷🏾‍♀️👩‍⚕️👩‍🎓👩‍🏫👩🏼‍⚖️👩‍🌾👩‍💻

Aquest trimestre la classe de Supernosaltres, hem treballat el projecte “Dones i gènere”. Hem reflexionat, investigat i donat la nostra opinió sobre el tema. Hem fet entrevistes a dones, hem buscat informació sobre diferents temes relacionats amb la dona i el gènere, hem après vocabulari nou, hem redactat un article d’opinió i hem fet tertúlies.

El producte final del projecte ha sigut un programa de ràdio 📻 anomenat “Posem-hi totes la veu!” amb entrevistes, tertúlies i música. Us animem a escoltar-lo i que ens deixeu les vostres reflexions i comentaris.🗣

Estem molt orgulloses i orgullosos de la feina feta! Esperem que us agradi tant com a nosaltres! 😊😊😊

Us deixem, també, algunes imatges 📸 del trimestre perquè pogueu veure com hem treballat. Si busqueu al bloc de l’escola trobareu les notícies del dia que vam fer les entrevistes.

1. Elena López

Enhorabona! M’ha encantat el programa de radio.

Quin projecte més interessant! Estic desitjant que vingueu a compartir-lo amb Cicle Mitjà.

2. Roser Riera

Moltes felicitats per aquesta feina tan ben feta i aquests locutors i locutores tan genials. Música ben triada, fragments de les entrevistes ben triats, en definitiva un contingut de programa que no et permet deixar d’escoltar-lo. M’ha encantat!!!