ÚLTIM DIA ABANS D’AQUESTES VACANCES D’HIVERN…

Quin matí més bonic!! Cada dia a l’escola és especial, però el d’avui te un caire màgic que el fa únic.

Per començar, l’entrada l’han amenitzat l’alumnat de cinquè amb nadales mentre la resta de companys i companyes anaven a les seves classes. Després ha arribat el moment de donar “cops de bastó” i era tot un espectacle veure la cara dels més petits fent cagar el Tió. Mentrestant els més grans s’han intercanviat els regals que ells/es mateixos/es han fet. A mig matí tot l’alumnat ha gaudit d’un esmorzar col·lectiu a la seva classe i per acabar el dia jocs i anècdotes han acabat fent que com sempre fos un dia per recordar.

Aquí us deixem amb els millors moments: