Juguem handbol amb altres alumnes de Cerdanyola

Aquest passat dimarts 26 de març es van trobar 3 escoles de Cerdanyola per gaudir d’un matí esportiu. A les pistes poliesportives del PEM Guiera van estar fent partidets d’handbol l’alumnat de quart de primària de Xarau, Buïgas i Sínia.

Durant les darreres sessions d’Educació Física nenes i nens van estar practicant aspectes tècnics i tàctics d’aquest esport, però sobretot han après a gaudir d’un joc net i de regular els partits sense necessitat d’àrbitres, gestionant entre tots/es els possibles conflictes.

Aquí us deixem amb algunes IMATGES de la trobada

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *