Els Fènix a Cerdanyola Ràdio

Elaboració i gravació d’un espai radiofònic

Els nens i nenes de 4t A preparen un guió radiofònic a les sessions de Llengua Catalana.

Els Fènixs estem produint un programa de ràdio en format Podcast amb diferents seccions. La producció inclourà l’elaboració dels continguts, la investigació sobre els continguts, la seva locució (amb assajos previs), el seu enregistrament i finalment la seva difusió.

Els alumnes de quart A ens parlaran sobre el canvi climàtic, i així conscienciar a tots els ràdioients dels reptes ambientals més urgents als que han de fer front totes les nacions del planeta.

Tan aviat estigui publicat el nostre programa, el podreu escoltar a través d’aquest enllaç:

Programes escolars a Cerdanyola Ràdio