Tallers croma

El Programa CROMA és una iniciativa socioeducativa que impulsa la FAS amb la implicació voluntària de més de 100 estudiants de la UAB, que acompanya infants en risc d’exclusió a 28 escoles de 8 municipis del Vallès Occidental i 1 del Barcelonès. Durant quatre cursos consecutius, centenars de nenes i nens que participen al Programa CROMA de la FAS han vingut al Campus de la UAB com a cloenda dels tallers del programa i han conegut la universitat de la mà dels seus referents voluntaris i voluntàries. L’activitat permet projectar la universitat i l’educació superior com a una opció de futur en la vida d’infants amb menys oportunitats.

Diada a la Universitat Autònoma de Barcelona!

2018-19

Hem estat al Centre de Visió per computador (CVC) de la UAB.

2017-18

Cliqueu aquí per veure les fotos!

Aquesta setmana del 19 al 23 de febrer hem començat el projecte de ciències i els alumnes ho han rebut molt bé. Sembla que la idea de les plantes mutants els motiva bastant i això fa que sigui molt més fàcil dur-ho a terme.

Tallers 2n trimestre i tercer: