Primer cas positiu de Covid19 a l’escola

Benvolgudes famílies, en especial de 3r C,

Avui ens han notificat un primer cas positiu per a la COVID-19 en el nostre centre.

El grup afectat és el de 3r C, que haurà de fer aïllament preventiu a casa fins que el servei de vigilància ens indiqui que podem tornar a l’escola.

La realització de les proves PCR serà comunicada a l’escola pel servei de vigilància d’epidemiologia i l’escola us ho comunicarà a través del contacte delegat/da del grup de whatsapp de 3r C.

Des de l’escola us demanem calma i tranquil·litat ja que estem seguint tots els protocols per a minimitzar la propagació entre grups.

Aquest grup seguirà treballant telemàticament des de casa, així doncs, seguiu les indicacions del blog perquè les classes continuïn d’aquesta manera.

Per tant, a partir del 21 d’octubre aquest grup no assistirà a l’escola i el dia de tornada queda pendent de noves notícies, en tot cas l’alumnat només podrà tornar si tenen resultat negatiu.

Equip directiu.