Dissabte 16 de novembre: Participem al mercat d’objectes de 2a mà REFIRA’T

Benvolguts /benvolgudes,

Un any més volem comptar amb vosaltres per la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Aquesta cita anual amb el medi ambient aplega més de 14.371 accions a Europa per promoure la prevenció de residus. La nostra ciutat hi participa des de la seva prova pilot, l’any 2008 i en tot aquest temps hem celebrat moltes activitats i cada cop més escoles han pres part.

La nostra escola està convidada a la participació de la Refira’t, la fira de mercats de segona mà, que tindrà lloc el proper dissabte 16 de novembre de 10:30 h a 14 h a la pl. Doctor Guardiet.

Les escoles ens organitzem per recollir objectes en bon estat que  l’alumnat i famílies ja no utilitzen, i fan la seva venda per tal que algú altre els pugui donar una segona vida. És una oportunitat per educar en l’ecosensibilitat i la compra responsable entre els infants i joves de la ciutat, alhora que obtenem recursos econòmics per dur endavant els nostres projectes: a les colònies.

L’organització de la Refira’t ens dotarà de taules i cadires per muntar la nostra paradeta i assessorarà en el que calgui per poder organitzar-nos per dur endavant l’activitat.

Esperem que us engresqui la proposta i decidiu participar d’aquesta festa del medi ambient amb nosaltres.

Equip directiu, AFA de l’escola i grup de mares i pares de 6è pro colònies.

FOTOS:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *