Religió 1r,2n,3r,4t,5è,6è: proposta d’estiu

Estimats alumnes,

Aquesta setmana ja no hi ha deures, s’han acabat!

Comença l’estiu i hem arribat a l’última setmana de curs, no ha sigut fàcil però sóu uns campions, vosaltres i els vostres pares.

Rebre els vostres correus i els vostres vídeos en aquesta situació de confinament  ha sigut per mi una manera de estar amb vosaltres i de fer-me sortir un somriure. Gràcies pel vostre acompanyament.

Aqui us deixo unes propostes d’estiu perquè tingueu present que Déu sempre està amb vosaltres no només quan fem reli sinó tot l’any i tota la vida. Espero que us agradin.

Propostes:

Vídeos de youtube:

Podeu continuar veient els capítols de Catequizis de Juan Manuel Cotelo que encara no hagiu vist, els podeu trobar a youtube.(hi ha més de 40)

-També podeu continuar escoltant i ballant les cançons de Xtreme Kids que surten a youtube. Si no veieu bé les coreografies les busqueu per el nom de la cançó y la paraula coreografia.

-Històries de la Bíblia de “Héroes de la Fe”(hi ha més de 20 històries).

-Pel·lícules:

Reto de valientes

Como flechas

Cuarto de guerra

Cartas a Dios

Incondicional

Un amor inquebrantable

El poder de la fe

Por siempre

Hasta el último hombre

Hablando con Él

Se armó el Belén(dibuixos animats)

Aquesta noia us explica una mica de que van les pel·lícules:

-Per últim, aprofiteu cada dia per compartir i disfrutar del pares, els germans, els amics, i no us oblideu de parlar també amb Jesús que és el vostre millor amic, us ajudarà i us farà feliços.

Si necessiteu alguna cosa aquí teniu el meu correu: erodr42@xtec.com

Us estimo molt.

Bon estiu i bones vacances a tots i fins el setembre!

Elena