Els nens i les nenes de l’Orenga i de 6è-C aprenen plegats!

Els infants de l’Orenga necessitaven ajuda per continuar amb el seu projecte sobre el meteorit que va impactar sobre la terra i va acabar amb la vida dels dinosaures. Necessitaven resoldre una pregunta:

Què vol dir que el diàmetre del meteorit feia 10.000 quilòmetres?

Van decidir que el millor que podien fer era demanar ajuda als nens i a les nenes més grans de l’escola. El grup de 6è-C van acceptar el repte amb ganes, il·lusió i motivació.

Per explicar als petits què és el diàmetre i què són 10.000 quilòmetres, van preparar material manipulatiu i van pensar diverses estratègies. Després vam fer una trobada conjunta al pati de l’escola tot respectant les mesures de seguretat per la COVID-19: a l’aire lliure, distància, mascareta, mans netes i pocs nens i nenes per grup.

Com sempre, les vivències i les experiències d’aquest tipus enriqueixen tant als més grans com als més petits!