El projecte de patis coeducatius a 5è A

Al llarg del mes de gener els alumnes de 5è A hem portat a terme les activitats del “Projecte  Patis Coeducatius”. Projecte que el desenvolupa tota la comunitat educativa i que té com a objectiu potenciar un pati a mida dels infants.

Com la resta de l’escola els nens i nenes de 5è A, han contestat un formulari, i posteriorment hem fet l’activitat número 1, de les tres que constarà el projecte.

Aquesta primera fase consisteix a fer una diagnosi per zones, que ens hem repartit i que posteriorment hem posat en comú per arribar a un escrit cooperatiu.

Les conclusions de tota aquesta feina es portarà a la Comissió de Pati, allà cada curs tindrà veu.

Ha estat una feina col·laborativa i engrescadora amb la motivació implícita de projectar un futur pati per a tots i totes.