A 6è B, volem fer els cims de Mataró

A l’inici de curs, els alumnes de 6è B vam realitzar una sortida al Turó de la Torre d’Onofre Arnau, un espai proper a l’escola on poder anar a esmorzar, gaudir del paisatge i de tota la companyia del grup. Tot i que el dia no va acompanyar gaire, vam poder gaudir d’unes vistes particulars de Mataró i de les Cinc Sènies.

Imatge de les vistes de Mataró des de dalt del Turó de la Torre d’Onfre Arnau

La sortida va ser tan gaudida que ràpidament van sortir propostes dels alumnes per tal de realitzar més sortides, com podria ser visitar el Parc Forestal, el Turó de Mata, el Castell de Burriac, etc… És aquí on van haver de buscar com a treball de recerca, quins son els llocs més alts de Mataró, i és aquí on vam trobar els diferents cims de Mataró. Aquí comença l’aventura d’arribar a fer-los tots, d’organitzar-nos, calcular distàncies i temps, veure alçades i comparar-les, preparar les sortides i el què necessitarem, etc…

Turó de Cerdanyola Turó de Mata

Ara, tenim la intenció de fer els turons de la part alta de Mataró, de manera continuada el mateix dia. Estem organitzant-nos per pujar fins l’Hospital de Mataró amb autobús, i poder anar al Parc Forestal, al Turó d’en Cabanyes, Can Bruguera, etc… i ens fa especial emoció, anar al Turó d’en Tarau, un cim molt poc conegut, que resulta ser el punt més alt de Mataró, amb 434 metres d’alçada. Per això, ens hem organitzat i hem hagut de realitzar trucades al Mataró Bus.

Moment en que trucàvem al Mataró Bus per demanar informació i informar-los

Bé, seguim immersos en aquest context tan motivador i que més enllà de tots els aprenentatges curriculars que ens està oferint, com a grup, estem aconseguint superar-nos, i esforçar-nos per arribar allà on ens proposem, tot i que de vegades costi o no estiguem al 100% de les nostres possibilitats, però com equip, ens ajudem a superar qualsevol entrebanc, i és aquí on tothom treu el millor de sí mateix.

Tornarem a escriure un article un cop haguem finalitzat allò que ens proposem de fer per compartir-ho amb tothom.