Inventem rodolins de gegants

Als nens i nenes del cirerer el relat del conte el gegant de guix ens va fer pensar en la cançó el gegant del pi. i aquesta cançó i ens va engrescar a inventar gegants amb rodolí per afegir-los a la cançó original. Ens en van sortir un munt de gegants amb rodolí!!

Vam dibuixar els gegants, vam muntar un mural acompanyat dels rodolins dels gegants, ho vam penjar al vestíbul de l’escola i vam proposar un repte per a qui vulgués: aparellar cada rodolí amb el seu gegant.

cada dia, els grans de la classe, vam estar revisant les respostes dels participants al repte que ens deixaven a la bústia del costat del mural. Estem molt contents perquè hi han participat molts companys i companyes de l’escola i moltes famílies. gràcies!