Descobrint aspectes sobre la superfície

Les unitats de mesura sorgeixen en el dia a dia a classe. Tot comença quan es llança una proposta:
Folrem les taules de la classe amb paper d’embalar i representem a dins, qui i com som cadascú de nosaltres?
Perfecte! Quant paper d’embalar necessitem per a no… Llegeix més»

La interacció dins de cada grup

Aquí podem veure, la interacció que s’estableix dins de cada grup. A la classe de l’Ametller en aquestes activitats hi participen alumnes de les tres edats.

Una de les claus del Projecte de l’escola Montserrat Solà

A l’escola, són molts els moments que per seguir construint aprenentatge, necessitem el mètode científic. Al mateix temps, per entendre el món, necessitem de moltes sortides a l’entorn més proper per analitzar molts dels fenòmens que ens envolten.

Volem construir una nau espacial

A la classe de la Pomera tenim moltes ganes de construir una nau espacial. Una nau espacial on hi puguem cabre tots i totes!
Primer hem començat pensant què ha de tenir una nau per ser una nau espacial. Sorgeixen diverses opinions sobre els elements que… Llegeix més»

A partir del nom descobrim les síl.labes

A l’aula del Mandariner ja és una rutina picar els noms dels nens i les nenes del grup: RITA, HUC, RIM, MARTÍ, ORIOL, VALENTINA…
Hem fet unes llibretes per escriure-hi els noms que tenen un cop, dos cops, tres cops…

Una tarda vam decidir sortir a… Llegeix més»

Les gotes a la Pomera

A la classe de la Pomera, necessitem saber quina forma tenen les gotes ja que ens disfressem de pluja.