Tot i el confinament, seguim!!

Cada dia es mouen cosetes dins de la comunitat educativa de l’escola. Davant del confinament, hem de ser més creatius que mai, i seguir avançant en tot el que es pugui, i es així, com l’equip de mestres de l’escola, a través de recursos virtuals, estem mantenint reunions de tot tipus entre nosaltres i formacions que compartim al llarg dels dies. Tot i la distància, seguim connectats i aprofitant el temps per enriquir-nos a nosaltres i a l’escola.

Seguim treballant en com mantenir el contacte amb els nostres alumnes i les famílies, respectant el com està vivint el confinament cadascú, el projecte d’escola i les orientacions del departament.

D’aquests dies o mesos, en parlaran fins que siguin avis i àvies. L’escola que estan vivint els nostres alumnes a dia d’avui és molt semblant a la dels adults. La d’aprendre a encarar l’inesperat, el que voldries fer i no pots, les possibilitats que tenies a les mans a casa i no sabies, les relacions intenses amb els que estimes, la creativitat de l’avorriment, la resiliència, la perseverança i la calma, l’agraïment… I sobretot l’esperança. Saber que no estàs sola i que tens uns vincles que no es trenquen amb els que avui no pots abraçar i aprendre que de vegades viure vol dir aturar-se per col·laborar en un repte fet de milions de persones que, com tu, no saben gaire què fer.

Paràgraf escrit per Dolors Feixas i extret del diari digital Catorze14

Article sencer