Temps de flors

Hem donat la benvinguda a la primavera amb un projecte que té com a punt de partida les flors del Jardí vertical de la nostra escola. Aquest projecte l’hem anomenat Temps de Flors.

Cada dia proposem als nens i a les nenes un repte creatiu, interessant, divertit, flexible… que el puguin fer autònomament i/o amb la seva família. Les propostes són molt obertes, amb la intenció que qualsevol nen o nena es pugui acollir en funció de les pròpies habilitats, capacitats i competències.

El projecte ens aplega a tota l’escola, ens convida a mantenir les il·lusions i la moral ben alta mentre estiguem a casa i ens permet enfortir el vincle que ens uneix com a comunitat.

Hem convidat a les famílies a compartir les produccions a les xarxes socials amb l’etiqueta: #escolamontserratsolà.