Setmana de la música 2020 a l’escola Montserrat Solà

Cada any celebrem el dia de la música al voltant del 22 de novembre. Durant els anys que ens precedeixen la celebració consistia en una passejada musical amb els nens i les nenes, les seves famílies, l’equip de mestres i Kaliu per la Plaça de la Llibertat i la Plaça dels Alocs. Per tot l’espai s’ubicaven diverses agrupacions -coral, rumba, tradicional, vent i elèctrics- formades per pares i mares, avis i àvies i nois i noies que ara ja fa un temps que van marxar de l’escola per anar a l’institut.

Enguany, donada les restriccions ocasionades pel covid-19, hem pensat una nova manera de celebrar aquesta diada. Durant la setmana del 23 al 27 de novembre, les entrades a l’escola i la sortida del divendres a la tarda estaran amenitzades amb música en directe. No caldrà aturar-nos a escoltar com ho fèiem a la plaça, senzillament entrarem tot gaudint de la veu dels qui canten, de les notes de la guitarra, del saxo i del teclat; de l’acordió, de la trompeta, del trombó, del clarinet i de la flauta travessera; del ritme del cajón i la bateria, del so de la viola de roda, del flabiol i del tamborí.

En aquest enllaç podeu consultar el programa.

A totes les persones, pares i mares, que fareu possible que aquesta setmana la música acompanyi als nens i a les nenes a l’escola, moltes gràcies!