Pla d’actuació curs 2020-2021

L’escola Montserrat Solà: un espai educatiu, segur i protegit

Donem a conèixer el Pla d’actuació per al curs 2020-2021. Tot i que la seva vigència és per a tot el curs escolar, l’escola es reserva el dret d’adaptar-lo i ajustar-lo per millorar la pràctica i en funció de l’evolució de la pandèmia en el nostre territori.

Es basa en els valors de seguretat, salut i equitat:

• Tots els nens i les nenes han de tenir accés a l’educació en condicions d’equitat.
  • L’aprenentatge ha de poder continuar amb la màxima normalitat, seguint les instruccions sanitàries i garantint la funció social de l’educació.
  • A través de les mesures proposades, l’escola ha d’estar en condicions de contribuir al control de l’epidèmia i a la identificació ràpida de casos i de contacte.

Podeu accedir al document, clicant l’enllaç: Pla d’actuació per al curs 2020-2021 de l’escola Montserrat Solà.