Cuidar-nos, cuidar l’altra i ser cuidada

A punt de fer un mes de l’inici del curs escolar, ens adonem que vivim un curs incert i alhora ple d’oportunitats. La seva excepcionalitat ens crida, més que mai, a generar vincles afectius profunds amb els nens i les nenes i també entre les persones que ens dediquem a l’educació dels infants i que convivim en el si de l’escola. Cal continuar creant rutines quotidianes de cura mútua, demostrar-nos l’afecte, sentir la importància del compromís personal i col·lectiu, fer-nos costat sense condicionaments, mostrar-nos mútuament simpatia, comprensió, col·laboració, solidaritat i sentit de l’humor. D’aquesta manera estarem reforçant el sentiment de pertinença i el benestar emocional de tota la comunitat del Solà.