Informació i inscripcions a les extraescolars Curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar informació relativa a les extraescolars que finalment s’oferten pel proper curs. També trobareu observacions importants a tenir en compte i el procediment d’inscripció i pagament. Hem afegit també la informació que el col.legi adreça a les famílies a principi de curs: Clica aquí per veure les extraescolars i horaris i Informació General.

Per a quasevol consulta us podeu adreçar a l’Ampa o directament a cadascuna de les extraescolars:

• JUDO – judoampamontseny@gmail.com
  • NATACIÓ – natacioampamontseny@gmail.com
  • DANSA URBANA – dansaurbanaampamontseny@gmail.com
  • FUTBOL I PATINATGE – futbolampamontseny@gmail.com
  • TEATRE – teatreampamontseny@gmail.com

Finalitzat (tancada el 24/09)

Aquí trobareu els /documents d’inscripció i domiciliació bancària que ens han fet arribar les empreses que permeten el pagament mensual. Si no hi trobeu la documentació, no patiu, ja que al setembre es farà arribar de manera personalitzada als alumnes que s’hagin inscrit al juny:

• Inscripció i domiciliació Anglès
  • Inscripció i domiciliació Intel.ligència emocional
  • Inscripció i domiciliació Judo

Aquí us deixem l’enllaç a l’enquesta Google (tancada), recordeu que PRIMER s’ha de realitzar el pagament, fer una fotografia del comprovant i una fotografia de l’alumne/a i després ja ho tindreu tot preparat per fer-la correctament: