Conferències

Els nens i nenes de Cicle Inicial han dut a terme un seguit de conferències durant la setmana d’allò més interessants (sobre els dofins, els gossos, les motos…).

Una conferència és la comunicació i l’exposició que fa un alumne, sobre un tema que ha preparat, a la resta de la classe.

Cada alumne ha escollit el tema que li agradava o li ha semblat més interessant. A casa i amb l’ajuda de la família, ha fet el procés de cerca i selecció d’informació, així com la preparació dels materials per a l’exposició i l’explicació oral. El dia de la realització, l’alumne ha exposat el seu treball i, en acabar, els companys li han fet preguntes per resoldre dubtes sobre la seva explicació.

Enhorabona, “Dinosaures”! Ho heu fet genial!  🙂