Assemblea 05/10

Assemblea 5 d’octubre.

Presentació web de l’escola
  • Ja està en marxa, tot i que encara queda molta feina per fer, la nova web de l’escola on podem consultar les actes, activitats, menú del menjador i moltes coses més.
Plans de treball
  • Hem avaluat el funcionament dels plans de treball de cicle superior i agrada la idea i la forma d’enfocar el treball. La resta de cicles, inicial i mitjà, també els valora molt positivament.
Sortida de dilluns vinent
  • Comencem les sortides amb el CRUC i la de dilluns vinent serà de 9 a 12.30. Treballarem el tema de la flora al nostre entorn. Caldrà portar calçat adequat, gorra, aigua i esmorzar. A la tarda no hi haurà sessió d’educació física.
Revisió d’acords
  • Ja està en marxa el treball de la festa de la centena.
  • L’Elna està preparant la sortida pel dia 15.
  • Tenim pendent encara recuperar el geocaching.
  • El Tiuri proposa tapar els forats del sostre amb ciment.
Secretària: Ònia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *