NADAL 2016

PESSEBRE EI

DECORACIÓ

EI3 Land Art

A plàstica vam aprofitar tots els elements de la tardor que vau portar per fer d’artistes i crear la nostra obra LAND ART (fer creacions amb elements naturals sobre un fons fosc).

GRANOTES

dscn3479

TORTUGUES

Fins aviat, Carme!

Avui ha estat un dia molt emotiu: després de molts anys, la Carme Tura ens ha tornat les claus de l’escola, s’ha jubilat!

Els alumnes i els companys ens hem trobat a la sala d’actes per fer-li un merescut comiat.

Treballadora, compromesa, implicada, afectuosa,…

Fins aviat, Carme!

dscn7926

Gràcies per haver estat els meus companys de vida i de feina.
Gràcies a tots pares, alumnes i companys heu estat una part molt important i us portaré sempre amb mi.
De petita ja volia ser mestra i ho he pogut disfrutar tots aquests anys amb la vostra companyia.
Gràcies a les persones que van creure en nosaltres (M.Teresa Burgada i jo) i ens van donar l’oportunitat de portar a terme tot el que havíem après a l’Escola de Magisteri. Érem joves i teníem molta il.lusió, energia i empenta, ara hi podem sumar tot el que hem anat aprenent de companys, alumnes i pares, i experiència que realment és molt important.
Us comparteixo una creença que tinc i que m’ha acompanyat tots aquests anys:
– No hi ha nens ganduls, distrets, “dolents”,… hi ha nens amb dificultats que no hem sabut comprendre, detectar,… per tant no ens podem rendir cal buscar el motiu de les seves dificultats i ajudar a l’alumne i als seus pares. Pares que sovint ho viuen sense saber com ajudar i amb molta angoixa, abans que tots tirin la tovallola.
Sencillament gràcies sempre sereu la meva segona família, l’escola la meva segona casa i Caldes el meu poble adoptiu.
Fins aviat !!!

Nadales 2016

La festa de Nadal ja s’acosta i una de les activitats que estem preparant és el concert de nadales. Aquí teniu els enllaços per poder practicar a casa:

La carta (EI1):

El rock del caganer (EI2):

Rudolf, el petit cérvol (EI3):

Ja ve Nadal (CI1):

La bicicleta de Nadal (CI2):

Arbre de Nadal (CM1):

Nadal en banyador (CM2):

Last Christmas (CS1):

Nadal al teu costat (CS2):

ELECCIONS

Recordeu que demà, dia 28 és el dia de les eleccions al Consell Escolar. Podeu votar des de les 14:30 fins a les 18:00 davant del despatx de direcció. Cal portar el DNI
Trobareu el nom dels candidats al suro del vestíbul.

Sessions de creativitat

Aquí teniu una petita mostra fotogràfica dels millors moments de creativitat que fem els divendres. Com podeu veure ens ho passem molt bé, ens hem fet abraçades, petons de d’esquimal, llengots, ganyotes ,picar de mans… Poc a poc ens hem transformat en miralls i hem… Llegeix més»

Mannequin Challenge de primer

Per petició popular, us compartim la sorpresa que van preparar els infants amb molta il·lusió.

Esperem que la gaudiu tant com ho vam fer nosaltres!