L’ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE

L’últim dia d’un trimestre tan atípic havia de ser especial. A primera hora hem entregat les nostres cartes al patge reial, que ens ha explicat que havia dormit al nostre poble per poder-nos venir a veure.
Després de gaudir d’un esmorzar nadalenc amb els nostres companys… Llegeix més»

EL PATGE REIAL HA VISITAT L’ESCOLA

El darrer dia del trimestre, els nens i nenes de P3 hem rebut la visita del Patge Reial que ha vingut a l’escola a recollir les cartes de tots els alumnes. Hem demanat unes quantes coses per a la classe, esperem que al tornar al… Llegeix més»

SORPRESA DE LA NORA

HOLA FAMÍLIES
AVUI HE REBUT UN CORREU DE LA FAMÍLIA DE LA NORA I M’HA DEMANAT QUE COMPARTEIXI AMB TOTS VOSALTRES AQUESTA POSTAL DE NADAL.

T’ESPEREM MOLT AVIAT NORA.
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU PER A VOSALTRES TAMBÉ.

EL NADAL JA S’ACOSTA…

BENVOLGUDES FAMÍLIES
AQUEST ANY DES DE L’ESCOLA CELEBREM LES FESTES DE NADAL D’UNA FORMA MOLT DIFERENT. ESTEM MOLT ORGULLOSOS I ORGULLOSES DE PRESENTAR-VOS UNA PETITA MOSTRA  AMB DIVERTITS MOTIUS NADALENCS, INCLÒS EL POEMA DE NADAL.
DESITGEM QUE US AGRADI TANT COM NOSALTRES  L’HEM GAUDIT PREPARANT!

Cliqueu la… Llegeix més»

L’ESTRELLA DE NADAL!

Benvolgudes famílies!
Aquest any estem celebrant el Nadal a l’escola d’una manera molt diferent, per això la classe de les estrelles de mar us hem preparat un vídeo amb el poema de Nadal! Desitgem que us agradi i el gaudiu tant com nosaltres!
Clicant la imatge tindreu… Llegeix més»

EL NADAL JA ÉS AQUÍ!

Benvolgudes famílies,
Durant un llarg temps les estrelles de mar hem estat treballant molt per gravar la nostra Nadala per a vosaltres!
Desitgem que us agradi moltíssim!!
Clicant a la imatge tindreu accés: