Els alumnes de 6è de l’escola Miramar participen de forma activa en la campanya de donació de sang.
El proper dissabte 23 de maig es durà a terme una jornada de donació de sang a Vila-seca i els alumnes de sisè de la nostra escola tindran un paper fonamental. Dins de la Situació d’Aprenentatge del Sistema Circulatori els nens i nenes han après el més important d’aquest sistema i, després de posar-nos en contacte amb els responsables del Banc de Sang i de Teixits de Tarragona, han dissenyat el cartell de la campanya i l’eslògan.
També hem fet sortides pel poble enganxant cartells i donant a conèixer aquesta jornada solidària entre els habitants del nostre poble.
A més, els mateixos alumnes estaran al CAP de Vila-seca com a voluntaris atenent a la gent que acudeixi a donar sang.
Així que ja saps: Dóna sang i salva vides a l’instant.


