Encetem el mes de maig!

Aquí teniu les propostes de la setmana:

ÀMBIT PROPOSTA SETMANAL
PLANIFICACIÓ Les mestres hem pensat que és molt difícil organitzar-nos el temps, així que hem pensat que la primera activitat de totes i ,que també registrarem, serà omplir aquesta planificació setmanal.  Esperem que us ajudi a organitzar-vos la feina.  Ens ajudaríeu molt si en els mails que ens envieu sempre poseu a l’assumpte el número de l’activitat.

1. Escriu la planificació setmanal ,  si cal pots anar fent canvis, hauria d’estar compartida al drive per poder veure les modificacions que aneu fent durant la setmana.

LINGÜÍSTIC-MEDI 2.1 Seguim endinsant-nos en el món nano. Investiga sobre la cèl.lula procariota.

2.2 Continuem preparant l’entrevista al grup musical Doctor Prats amb la proposta Silenci es roda.

2.3 El nostre comiat l’organitzem poc a poc. Ara toca fer un text molt pensat: El pas per l’escola.ió setmanal

MATEMÀTIQUES 3.1 Comencem les matemàtiques amb pensa un nombre.

3.2  A veure si esbrines aquest joc: Pedra, paper, tisores, …

3.3 A continuació,  posa a prova la teva precisió amb: Els punts mitjans d’un polígon.

3.4 I seguim esbrinant més sobre el tema de les àrees amb Mesura les superfícies dels triangles.

ANGLÈS 4. This week you have to read a dialogue and answer the questions. You have to click on this document to do the task.
CASTELLÀ 5. Siguiendo las instrucciones de la actividad podréis ver que tenéis que leer la noticia “Un incendio deja al descubierto un local de Barcelona con centenares de anfibios” y contestar unas preguntas relacionadas con  la noticia.
ART 6.Treu l’ARTISTA que portes a dins!
MOVIMENT Aquí teniu les activitats d’Educació física d’aquesta setmana.
VALORS Aquesta setmana treballarem l’empatia, tindrà a veure amb l’escolta i el diàleg?
LECTURA Lectura lliure.
AUTOAVALUACIÓ 10. En finalitzar tot autoavalua’t, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.