Comencem el mes de juny volcans!

Benvolgudes i benvolguts,

Aquí us deixem les propostes de la setmana:

PLANIFICACIÓ Abans de començar a treballar, mira la Web, llegeix les activitats que has de fer aquesta setmana i planifica’t. Aquest arxiu es descarregarà al teu ordinador o tauleta amb un clic. Emplena’l i guarda’l perquè et serveixi de guia durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI Ja som més expertesa en temes de sostenibilitat! Aquesta setmana, us proposo escriure un ecoconte relacionat amb el medi ambient. Et pots inspirar en les històries de la Laura i en Joan! Amunt aquesta creativitat!
MATEMÀTIQUES Seguim treballant l’intrús però aquesta vegada una mica més difícil, troba 3 solucions possibles!  Recorda que has d’explicar el per què de la teva resposta.

T’atreveixes a fer de maga o mag? Resol el següent quadrat màgic.

ANGLÈS Read the text about Maria and do the exercises!
CASTELLÀ Conocéis otros alfabetos? Esta semana os traigo algunas actividades sobre diferentes alfabetos
ART T’atreveixes amb aquest REPTE de música i moviment? Envia el teu vídeo a: elisabet.sopesens@escolamestremorera.cat
MOVIMENT Superem l’equador de la Cursa de Colors. Seguim! Aquí teniu els reptes d’aquesta setmana!
VALORS Veure’m quines coses fan o no fan les persones que escolten de manera activa. Comencem!
LECTURA A Fumanyà, a la comarca del Berguedà, és on l’Institut Català de Paleontologia desenvolupa la seva recerca sobre el pas dels dinosaures per Catalunya. La Laura i en Joan, col·laboren fent fotografies per desprès analitzar-les. Llegiu el conte “La Laura i en Joan rere el rastre dels dinosaures”.

* Si voleu, podeu fer algun dibuix o enviar-me un correu amb la vostra opinió personal (OPCIONAL).

AUTOAVALUACIÓ En finalitzar tot: autoavalua’t. Amb un clic podràs descarregar el document. Emplena’l i guarda’l al teu ordinador. Quan acabis, recorda enviar-me el document d’autoavaluació per correu electrònic.

Bona setmana i bona feina!