Acabem el mes de maig Volcans!

Aquí us deixem les propostes de la setmana:

PLANIFICACIÓ Abans de començar a treballar, mira la Web, llegeix les activitats que has de fer aquesta setmana i planifica’t. Aquest arxiu es descarregarà al teu ordinador o tauleta amb un clic. Emplena’l i guarda’l perquè et serveixi de guia durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI Seguim endinsades en el món de l’energia! Aquesta setmana us proposo jugar al joc “El banc de l’energia” i després reflexionar sobre la vostra vida quotidiana amb l’activitat “El meu consum energètic”. Som-hi!
MATEMÀTIQUES Fes de detectiu matemàtic per descobrir “Qui és l’intrús?”. Recorda que has de trobar dues solucions possibles!

Després, tria un objecte per fotografiar-lo des de diferents perspectives amb l’activitat “tot depèn de com t’ho miris”.

ANGLÈS Enter to this document to read the instructions of the task!
CASTELLÀ Esta semana vamos a activar nuestra escucha! Os traigo un divertido cuento en audio “La veloz mente de Santiago”

Después de escucharlo tenéis que responder unas preguntas, podéis hacerlo de dos formas:

• Escrito a mano y me enviais una foto a ana.amat@escolamestremorera.cat, aquí tenéis las preguntas.
  • O contestarlas online en este cuestionario y se me envían directamente a mi email.
ART Què és per a tu l’escola? INSTRUCCIONS. Envia una fotografia teva amb el teu dibuix.
MOVIMENT Continuem amb la Cursa de Colors! De moment l’equip taronja lidera la classificació però encara queda molta cursa! Aquí teniu els reptes!
VALORS Després de veure com es discutien els savis, necessitem saber que és l’escolta activa.
LECTURA Aquesta setmana, la història porta els dos protagonistes fins el fons del mar, a les Illes Medes. En col·laboració amb l’Institut de Ciències del Mar, la Laura i en Joan s’endinsen en el camp de la biologia marina. Llegiu el conte La Laura i en Joan es capbussen a les Illes Medes.

* Si voleu, podeu fer algun dibuix o enviar-me un correu amb la vostra opinió personal (OPCIONAL).

AUTOAVALUACIÓ En finalitzar tot: autoavalua’t. Amb un clic podràs descarregar el document. Emplena’l i guarda’l al teu ordinador. Quan acabis, recorda enviar-me el document d’autoavaluació per correu electrònic.

Bona setmana i bona feina!