Acabem el mes de maig Detectives de l’Amazones!

Aquí teniu les propostes de la setmana:

PLANIFICACIÓ Abans de començar a treballar, mira la Web, llegeix les activitats que has de fer aquesta setmana i planifica’t. Aquest arxiu es descarregarà al teu ordinador o tauleta amb un clic. Emplena’l i guarda’l perquè et serveixi de guia durant la setmana.
LINGÜÍSTIC-MEDI Detectives i detectius! M’ha arribat un missatge encriptat, m’heu d’ajudar a esbrinar què hi diu! Aquesta setmana ja sabem que hi ha a l’aire que respirem, heu trobat pol·len, sorra, polsim, algun tros de fulla, i fins i tot alguna part d’insectes! Ara toca mirar una mica més amunt, al cel, què hi ha? Núvols oi? Doncs aquesta setmana toca investigar una mica aquests núvols
MATEMÀTIQUES Voleu jugar una mica? Què us semblaria jugar al mikado? Aquí teniu un mikado meteorològic! Teniu ganes de mesurar? A veure què trobes per casa per completar el Bingo matemàtic que us he preparat!
ANGLÈS Enter to this document to read the instructions of the task!
CASTELLÀ Esta semana vamos a activar nuestra escucha! Os traigo un divertido cuento en audio “El elefantito curioso

Después de escucharlo tenéis que responder unas preguntas, podéis hacerlo de dos formas:

• Escrito a mano y me enviais una foto a ana.amat@escolamestremorera.cat, aquí tenéis las preguntas.
  • O contestarlas online en este cuestionario y se me envían directamente a mi email.
ART Què és per a tu l’escola? INSTRUCCIONS. Envia una fotografia teva amb el teu dibuix.
MOVIMENT Continuem amb la Cursa de Colors! De moment, el color taronja lidera la classificació però encara queda molta cursa!

Aquí teniu els reptes!

VALORS Després de veure com es discutien els savis, necessitem saber que és l’escolta activa.
LECTURA Aprofitant que estem a la primavera, us deixo una lectura molt entretinguda que es titula “On és la primavera” on hi apareixen uns personatges: els pims i els pums.
AUTOAVALUACIÓ En finalitzar tot autoavalua’t, aquest arxiu pdf el pots descarregar donant-li a la fletxa i es emplenable una vegada estigui baixat al teu ordinador o tauleta. L’emplenes, el guardes i l’envies a la teva tutora.