Presentem el projecte Patrimonia’m

Dimarts 11 vam celebrar la festa “Patrimonia’m” on totes les escoles que participen el projecte ens vam reunir per presentar (de manera telemàtica) el nostre projecte. Els infants de 4t hem patrimoniat l’aqüeducte del Baix Vallès, hem analitzat l’entorn i què volem fer amb el que hem trobat. Per poder-ho ensenyar a les altres escoles que participaven ho vam exposar mitjançant un vídeo.
Per acabar la festa amb les altres escoles vam fer una coreografia contemporània, “Ballant amb una lletra”, on cada escola/grup que participava tenia una lletra diferent.
Ara toca continuar treballat a partir de l’aqüeducte, ja que ho hem relacionat amb els aqüeductes de l’època romana i estem aprenent un munt de coses! De moment hem fet experiments per saber com transportaven l’aigua, hem buscat informació, hem fet sortides a Barcino, hem redactat diverses cartes formals… i el que ens queda!

Us deixem algunes fotos i un vídeo del projecte, així com la dansa que vam fer conjuntament amb altres escoles.