Comiat Curs i Relleu equip directiu

En aquesta estranya situació hem arribat al final d’un curs ple d’emocions, aventures, festes i nous coneixements. L’inici de curs començava amb tot un seguit d’esdeveniments que ens encoratjaven per poder agafar forces per la resta de curs. Vam triar els noms de les classes, vam presentar els nous infants i les noves mestres, vam reunir-nos en assemblea per parlar del tema del curs… Tot apuntava a que seria un magnífic any on aprendríem a cuidar de la terra i de totes les seves parts: les illes, els volcans, les selves, els deserts, les cèl·lules que conformen el tot, els petits éssers que viuen a la natura, i tot un seguit d’animals com les serps, les tortugues i els cocodrils.

Ara que ja ha acabat el curs, podem dir que hem après moltes coses del nostre planeta, però la més importat i la que ens acompanya dia a dia és que l’hem de cuidar, més encara del que ja ho fem. Una malaltia ens ha fet donar un descans al planeta, la vida més natural i animal a tornat al seu lloc, hem pogut escoltar molts més ocells en comptes de clàxons de cotxes, hem vist peixos, granotes, llúdrigues i fins i tot cérvols al riu Besós! El cel estava molt més blau de dia, sense contaminació, i de nit, es podien veure més estels!

Ha arribat el moment de dir adéu, fins aviat! El curs escolar ha acabat, un curs especial i diferent. Sobretot ho ha estat per la nostra estimada Noemi, que s’acomiada de totes nosaltres. Ha arribat el seu moment de viure sense horaris, de gaudir de la natura que ens envolta, de gaudir de la seva família les 24 hores del dia els set dies de la setmana. Sabem que es jubila però de ben segur que ens continuarà visitant, ajudant i participant en tot allò que pugui i vulgui. El seu comiat no és un adéu, és un fins aviat, ho sap ella i ho sabem la resta de mestres, infants, famílies i personal del Mestre Morera.

La Noemi ha acabat una etapa molt important de la seva vida, ha acabat la part laboral, ara li queda continuar vivint i gaudint tot allò que tant li agrada, de la natura, de l’art i de les persones, nosaltres hem format part d’aquestes persones que tant ha estimat i que continuarà estimant, visitant i ajudant, per tot això i per tot el que ha fet per nosaltres li vam voler agrair tot el seu esforç pel Mestre Morera i vam organitzar un comiat. A més a més, va ser un traspàs pel nou equip de mestres que comencen i continuen a la família Morera, un traspàs simbòlic on volem continuar treballant per l’escola i continuar en la mateixa línia educativa.

Bona sort Noemi, gaudeix del moment que arriba!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *