Activitats infantil

Estimades Serps, Cocodrils i Tortugues,

Aquesta setmana serà dedicada especialment a Sant Jordi!  Per començar tenim una proposta que farem tots els nens i nenes de l’escola: un videoclip amb les vostres fotos! Mireu les instruccions –> Celebrem Sant Jordi

Comencem amb la llegenda de Sant Jordi. Mireu el conte que ens ha preparat l’Elisabet.

1. Fem titelles de Sant Jordi

La Yolanda ens proposa fer unes titelles per representar el conte de Sant Jordi. Volem veure les vostres titelles!

2. Dites i poema de la primavera

La Isabel ens proposa uns quantes dites i un poema ara que estem a la primavera. Graveu-vos recitant el poema o una dita.

3. Ens movem com els animals!

El Dani ens proposa que fem d’animals. Preparats per fer els sons i moviments d’aquests animals? Som-hi!

4. Cançó English numbers

L’Anna ens canta dos cançons per recordar com es diuen els números en anglès. Us animeu a cantar-la també?

Recordeu que una vegada fetes les activitats, us proposem que ajudeu als vostres fills i filles a fer una autoavaluació. Us podeu baixar el document, fer-ho i enviar-ho.

CATALÀ. Avaluació amb la família

CASTELLANO. Evaluación en familia

ENGLISH. Evaluation with the family

Esperem els vostres vídeos i fotos a: infantil@escolamestremorera.cat