Activitats 8-12 de juny

Estimades Serps, Cocodrils i Tortugues,

Ja estem a les últimes setmanes de juny i és per això que anirem tancant el curs. Aquesta setmana us volem proposar aquestes activitats especials:

1. Reptes de la cursa de colors

Aquí teniu els últims reptes de moviment que ens proposa el Dani. Aquesta setmana s’acaba la cursa! Ànims a tots els equips!

2. El racó que més m’agrada

Us proposem que feu un dibuix del racó de l’escola que més us agrada. Aquest vídeo us pot ajudar a recordar tots els racons especials de l’escola. Envieu-nos la foto del dibuix i recordeu posar quin racó és.

3. Conte “Tinc un volcà”

La Yolanda ens porta una sorpresa en forma de conte. Voleu saber de que tracta “Tinc un volcà”? Doncs no espereu més i cliqueu al vídeo!

4. Cuinem per l’acampada

Divendres 12 és l’Acampada Morera. Enguany serà una acampada diferent, però continuarem celebrant a distància una de les activitats més boniques: el sopar de germanor! Us proposem cuinar un plat especial en família i ens envieu una foto amb el resultat final!