Teatre a l’escola

Aquest curs estem gaudint molt de la companyia de teatre La Maquineta a l’escola. Per Carnaval van representar l’obra “El drac màgic” per als nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial. Vam poder gaudir d’aquesta estona a l’amfiteatre de l’escola i va ser genial!

Per celebrar el dia de les llengües maternes vam gaudir de dues representacions en anglès: “The Little Prince” (Cicle Inicial) i “Around the World in 80 days” (Cicle Mitjà i Cicle Superior). Aquestes activitats es troben incloses i subvencionades pel fons europeu del Projecte d’Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA).

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu