La Laura i en Joan visiten la classe de 3r

El passat 18 d’octubre, els nens i nenes de 3r vam poder gaudir d’una activitat de contacontes per part de la Laura i el Joan del departament de recerca i universitats de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu va ser compartir amb l’alumnat, en forma d’aventura, la recerca sobre l’espai de manera que permeti a les noies i als nois descobrir més coses sobre l’univers.

A part d’escoltar tot el que ens van explicar, també vam veure vídeos, vam representar el nostre signe del zodíac i ens van donar un carnet de científic/a! Vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé!